Bittr rechtstreeks beschikbaar via de Trezor interface, wat zorgt voor de een naadloze gebruikerservaring voor Trezor klanten

Het gebruik van een Trezor-hardwarewallet in combinatie met Bittr is eenvoudiger dan ooit!

MRT / 4 / 2019

Na twee maanden voorbereiding is Bittr verheugd aan te kondigen dat Trezor-gebruikers nu kunnen beginnen met het stapelen van sats rechtstreeks vanuit hun eigen Trezor hardware wallet. Trezor heeft ondersteuning voor Bittr toegevoegd in hun exchange-overzicht, terwijl Bittr de Trezor Connect API heeft geïmplementeerd zodat klanten niet langer adressen hoeven te kopiëren en plakken. In plaats daarvan kan het eerste ongebruikte adres eenvoudig worden geladen met een klik op een knop op de website van Bittr.

“Omdat we geloven dat de hardware-wallets van Trezor tot één van de veiligste manieren behoort om in het bitcoin-ecosysteem je privésleutels veilig op te slaan, wilden we het zo makkelijk mogelijk maken om een Trezor hardware wallet bij Bittr te gebruiken”, zei Ruben Waterman, oprichter en CEO van Bittr. “De ontwikkelteams van Bittr en Trezor hebben de afgelopen weken nauw samengewerkt om Trezor-gebruikers de meest naadloze gebruikerservaring te bieden om sats te sparen met Bittr”!

Bittr stelt haar klanten in staat om bitcoin te kopen op een periodieke basis (dollar-cost-averagen), rechtstreeks in hun eigen bitcoin-wallet, waardoor het de eerste non-custodial bitcoin-spaarservice in Europa is. Omdat Bittr zijn diensten op een non-custodial wijze levert, kunnen we het geld van klanten niet opslaan en moeten onze gebruikers hun eigen wallet hebben. Bittr is misschien niet zo gebruiksvriendelijk als andere custodial oplossingen, maar door deze partnerschap hopen we het extra werk van het aanmaken van een Trezor-hardwarewallet en het ermee sparen van sats, net iets eenvoudiger te maken!

Bittr is vandaag beschikbaar voor alle Trezor-klanten in de Europese Economische Ruimte (EER).

Perscontact: press@getbittr.com